نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...

رییس سازمان بدر عراق:

تونل کشف شده در بیجی با ماشین ها و طراحی آمریکایی حفر شده است

بغداد- ایرنا- رییس سازمان بدر و یکی از فرماندهان برجسته تشکیلات داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) گفت که تونلی که اخیرا در بیجی کشف شد با ماشین آلات ساخت آمریکا کند شده و طرح حفاری آن همانند طرح های آمریکایی ها است.

 

به گزارش ایرنا، «هادی العامری» روز دوشنبه در گفت وگو با تلویزیون «الغدیر» ارگان خبری سازمان بدر افزود: این تونل با یکهزار و 400 متر از منطقه «الدور» تا پالایشگاه بیجی در شمال شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین امتداد دارد و حاوی منبع انرژی برق، اماکن استراحت و خواب برای تروریست هاست.
وی ادامه داد: این تونل طبق نقشه های آمریکایی ها طراحی و با ماشین آلات ساخت آمریکا از مدت ها قبل در منطقه حفاری شده است و تروریست های داعش در آن از بیم حملات هوایی هواپیماهای عراقی و پیشروی نیروهای مشترک مردمی و ارتش عراق پناه می گرفتند.
تونل مزبور هفته گذشته و براثر بارندگی های شدید در عراق، به صورت تصادفی توسط نیروهای مردمی در منطقه کشف شد.
گروه تروریستی داعش از این گونه تونل ها برای امداد رسانی یا فرار از صحنه جنگ و یا حملات غافلگیرانه علیه نیروهای مشترک مردمی و نظامیان عراق بهره می برد.
درعراق به خاطر علاقه شدیدی که تروریست های داعش به حفر تونل ها در زیر زمین دارند در افکار عمومی بر آنها نام 'موش های داعشی' می گذارند.


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:تونل کشف شده در بیجی با ماشین ها و طراحی آمریکایی حفر شده عراق فرار جنك كمك هاي مستشاري و لجستيكي آمريكا به گروه هاي تروريستي و داعش , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com